Geaccrediteerde nascholing
Menu

Overige vragen

Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

Vanzelfsprekend willen we u graag helpen met uw vraag, daarvoor kunt ten alle tijde contact met Psyfar opnemen.

Heeft u ondanks onze assistentie een klacht, dan verwijzen we u graag naar onze klachtenprocedure. Deze kunt u raadplegen op https://www.prelum.nl/algemene-voorwaarden/

Ik verhuis binnenkort. Aan wie geef ik mijn adreswijziging door?

U kunt inloggen en uw gegevens bij Mijn Psyfar aanpassen. U kunt ook per e-mail contact opnemen met de klantenservice: klantenservice@psyfar.nl 

Hoe kan ik een artikel of artikelidee aan de redactie van Psyfar voorleggen?

Over het algemeen worden auteurs uitgenodigd voor publicatie in Psyfar. Bijdragen op eigen initiatief zijn echter zeer welkom. In verband met planning en thema's van volgende nummers verdient het aanbeveling eerst contact op te nemen met de hoofdredacteur, via het redactiesecretariaat, mw. Helmers: helmers@prelum.nl

Mijn vraag staat er niet bij. Wat te doen?

Neem in dit geval contact op met de klantenservice: telefonisch tijdens kantooruren (030 63 550 60) of per e-mail: klantenservice@psyfar.nl