Geaccrediteerde nascholing
Menu

Over betalen en opzeggen

Kan ik ook een ander factuuradres opgeven, bijvoorbeeld van mijn werkgever?

Dit is zeker mogelijk. Dit kunt u opgeven bij uw inschrijving, maar ook naderhand aan onze abonnee-administratie: telefonisch tijdens kantooruren (030 63 550 60) of per e-mail: klantenservice@psyfar.nl 

Is de genoemde prijs voor het lidmaatschap in- of exclusief BTW?

De prijs is inclusief BTW.

Wat zijn de betaalmogelijkheden en hoe werken restituties?

De kosten voor een abonnement en deelname aan een bijeenkomst worden per (digitale) factuur gestuurd aan het opgegeven factuuradres. Je hebt 14 dagen de tijd de betaling te voldoen, per bank of per iDeal.

In geval van creditering streven we ernaar binnen 14 dagen het te ontvangen bedrag terug te storten.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Het abonnement wordt na een jaar automatisch verlengd. U kunt het abonnement tot uiterlijk 3 maanden voor het verlopen van de vervaldatum opzeggen. Stuur de schriftelijke opzegging via het contactformulier of naar:

Prelum | Medische media en nascholing
t.a.v. Klantenservice Psyfar
Postbus 24028
3502 MA Utrecht

NB: u ontvangt te allen tijde een bevestiging van uw opzegging per post of e-mail. Wanneer u na 2 weken nog niets hebt ontvangen, verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Opzeggingen kunnen niet telefonisch worden verwerkt dus een schriftelijke aanvulling zal altijd worden gevraagd.